medicin för öroninfektioner http://sverigepiller.com/ större sjöar psykisk hälsa

Historie

De geschiedenis van Vlastuin begint in 1959. In dat jaar richt Jan van Vlastuin, een techneut en pionier in hart en nieren, een kachelsmederij in Maarsbergen op. Tot eind zestiger jaren is de verkoop, plaatsing, ombouw en reparatie van haarden en kachels de hoofdactiviteit. Wanneer Nederland echter massaal overstapt op aardgas, verdwijnen de haarden en kachels en worden de eerste stappen gezet richting rollend materieel, zoals tuin- en parkwagens, autotransporters en voertuigen op spoorwielen t.b.v. de aanleg en reparatie van het spoor. De Rotterdamse, Antwerpse en Hamburgse havens maakten in de tijd een explosieve groei door. Dit zorgt ook bij Vlastuin Metaalconstructie voor een forse groei als toeleverancier voor de spoorweg en kraanbaan bouw. De noodzaak van verhuizen begint nu echt te dringen en eind 1980 wordt een nieuwe locatie aangekocht in Kesteren en worden de eerste stappen gezet in de wereld van toelevering van metaalcomponenten.

Jaren '80

De nieuwe hoofdactiviteit omvat het ontwikkelen en produceren van metaalcomponenten voor onder andere truckfabricage, trailerbouw, landbouw- en bouwbedrijven. In de daaropvolgende jaren wordt dan ook met name flink geïnvesteerd in de ontwikkeling en productie van nieuwe halffabricaten. Er komt ook meer ruimte voor technisch hoogwaardige apparatuur en deskundige medewerkers. In deze periode ontstaat ook (vanuit een klantvraag) de ontwikkeling van de VMA Tanktrailer. Deze tanktrailer is ideaal voor het vervoer van mest, slib en andere vaste en vloeibare producten. Deze tanktrailer is speciaal ontworpen voor het rijden op binnenwegen en boerenerven.

Jaren '90 - heden

Om het producten- en dienstenpakket completer te maken, neemt Vlastuin begin jaren negentig de metaalwarenfabriek Marver over voor het produceren van plaatwerk en constructies. In dezelfde periode ontstaat ook het merk D-TEC. Dit merk komt voort uit de ontwikkeling van de gepatenteerde Combitrailer®. De Combitrailer is een uniek concept, omdat deze trailer deelbaar is. Hierdoor kunnen tegelijkertijd twee 20ft containers gelost of geladen worden. In 2008 neemt Vlastuin ook Vervat Staal over, omdat dit bedrijf met het zwaardere en dikkere plaatwerk als specialiteit naadloos aansluit bij de wensen van onze klanten.